OptionFair telah berhenti perdagangan. Firma itu tidak lagi menerima akaun baru.

OptionFair menjadi unik di dunia broker pilihan binari pada awal tahun 2015 apabila mereka menjadi syarikat awam tersenarai. Firma saudara mereka, TechFinancials Group, kini disenaraikan dalam pasaran AIM Bursa Saham London dan OptionFair duduk di bawah payung yang sama. Ini sangat penting untuk peniaga-peniaga di UK, kerana ia bermakna operasi – terutamanya pembiayaan – benar-benar telus, dan kerap diterbitkan kepada City. Ini, bersamaan dengan peraturan CySec dan pematuhan MiFID, menjadikan OptionFair salah satu jenama binari yang paling dipercayai di UK.

Di samping itu, perkhidmatan OptionFair telah direka dengan matlamat dan nilai peniaga yang berikut:

  • Bayaran Tinggi : Pulangan yang besar sehingga 91% boleh dilakukan di pasaran tertentu.
  • Ekspedisi 60 saat : Tawaran peniaga peluang untuk membuat keuntungan dengan cepat dengan pilihan yang tamat tempoh hanya satu minit.
  • Keadilan dan Ketelusan : Peniaga boleh memilih sama ada satu pilihan tunggal untuk memastikan pertukaran terjamin dalam penetapan harga tanpa spread, yuran atau komisen.
  • Pilihan Dagangan : Peniaga diberi pilihan untuk menutup perdagangan sebelum tamat tempoh yang dipersetujui untuk menghadkan risiko atau mengunci keuntungan.
  • Dagangan yang menyenangkan : Platform yang jelas dan intuitif mewujudkan pengalaman perdagangan yang selesa.
  • Dikeluarkan, dana yang dipisahkan : Dana akaun pedagang berada dalam akaun terasing yang dipisahkan dari perniagaan itu sendiri.

 

 

Sebagai tujuan di atas menggambarkan, firma itu bertujuan untuk memastikan para peniaga boleh berdagang “dengan selamat, dan untung keuntungan dari perdagangan pelbagai aset”. Mereka menumpukan keadilan, ketelusan, pilihan dan pengalaman pedagang yang menyeronokkan.

Berikut adalah beberapa butiran utama lain mengenai OptionFair;

  • Akaun Demo – Tidak
  • Deposit Minimum – £ 250
  • Perdagangan minimum – £ 25
  • Perkhidmatan isyarat – Ya
  • Butiran Bonus – Antara 30% & 100%. Atau 5 perdagangan bebas risiko.
  • App Mudah Alih – Ya. Peranti Android dan iOS dipenuhi.

Platform Perdagangan

OptionFair menawarkan platform yang dipesan lebih dahulu (ditulis oleh TechFinancial) yang pantas dan mudah digunakan. Ia menawarkan laluan mudah untuk sebarang perdagangan. Susun aturnya adalah unik, tetapi berfungsi dengan baik. Elemen tertentu juga boleh dikonfigurasikan.

Pilihan pertama peniaga adalah jenis perdagangan. Ini disenaraikan di sisi kiri platform dagangan, dalam menu gaya tab ringkas – pilihan yang dipilih dibawa ke barisan hadapan. Di bawah ini adalah apa-apa pilihan perdagangan lagi – sebagai contoh, pilihan ‘ Tinggi / Rendah ‘ menawarkan tinggi / rendah tradisional, tetapi juga pilihan di atas / bawah untuk pembayaran yang lebih besar.

The penapis aset adalah maka pilihan seterusnya yang akan dibuat – senarai di bawah akan lalai kepada perdagangan yang paling popular, tetapi boleh ditapis mengikut kategori aset, contohnya saham, mata wang, komoditi atau indeks. Senarai akan dikemas kini secara automatik, dan lalai ke masa tamat tempoh seterusnya. Mana-mana aset ini boleh dipilih, dan apabila dipilih, maklumat yang dipaparkan di sebelah kanan kawasan perdagangan akan dikemas kini dengan maklumat semasa untuk aset tersebut. Masa tamat boleh dipilih dan dipinda seperti yang diperlukan dan disertai dengan ‘undur’ apabila pendekatan luput.

Bahagian tengah dan kanan kawasan dagangan didedikasikan untuk butang dagangan, graf harga aset, dan kawasan maklumat perdagangan. Kawasan perdagangan menggambarkan dan menjelaskan syarat-syarat mana-mana perdagangan yang berpotensi. Jadi butang ‘ Tinggi ‘ atau ‘ Rendah ‘ adalah pusat, dengan harga mogok antara kedua-duanya. (Tata letak ini boleh mengubah frasa bergantung pada jenis pilihan yang dipilih).

Jumlah dan pembayaran disenaraikan di sebelah kanan butang dagangan sahaja. Pembayaran berpotensi akan dimasukan secara automatik apabila jumlah medan selesai. Terdapat juga penunjuk sama ada perdagangan akan ‘mudah’ sekali dibuka. Di sebelah kanan ialah graf harga aset. Ini boleh dikembangkan jika diperlukan (melalui ikon grafik kecil, di sebelah kanan bahagian atas kawasan grafik). Terdapat juga bar pilihan pedagang yang menunjukkan sentimen semasa terhadap aset tertentu itu.

 

 

Di bawah graf ialah kawasan dagangan . Ini akan menyenaraikan semua dagangan terbuka, dan menjejaki prestasi mereka. Dari sini, juga mungkin untuk mengedit dagangan, menggunakan ciri OptionFair, seperti harga ‘ Penutupan awal ‘ atau kedudukan kejohanan terkini.

Pilihan Pedagang

OptionFair menawarkan empat jenis perdagangan;

  • Tinggi / Rendah – Opsyen binari tradisional – adakah harga aset selesai lebih tinggi atau lebih rendah pada tamat tempoh? Pilihan ini juga termasuk ‘Di atas / Bawah’ yang menawarkan pembayaran yang lebih besar tetapi juga memerlukan pergerakan harga yang lebih besar untuk menyelesaikan wang. Nilai ‘di atas’ dan ‘di bawah’ ditetapkan dari harga mogok, dan seperti namanya, harga aset mesti selesai di atas atau di bawah nilai ini untuk menyelesaikan wang.
  • Jangka Pendek – Sebagai ‘Tinggi / Rendah’ ​​tetapi dengan masa tamat tempoh yang sangat singkat, dari 5 minit ke hanya 30 saat.
  • One Touch – Adakah harga aset ‘sentuh’ tahap pratetap? Sama ada sisi perdagangan boleh dipilih (Touch atau No touch). OptionFair juga menawarkan pilihan Touch Yield Tinggi , di mana tahap pratetap lagi dari harga mogok, tetapi mempunyai pembayaran melebihi 200%.
  • Sempadan – Perdagangan sempadan mempunyai dua tahap preset, satu lebih tinggi dan satu lebih rendah. Opsyen binari ini sama ada harga aset akan selesai dalam ( Dalam ) tahap preset, atau di luar mereka ( Keluar ).

Senarai aset di OptionFair sangat baik, dengan pelbagai indeks, mata wang, komoditi dan stok yang paling popular. Firma-firma lain menyediakan senarai yang lebih komprehensif, tetapi hanya aset yang tidak jelas yang tidak tersedia di OptionFair dan ini memastikan pembayaran tetap tinggi kerana kecairan mewajarkan menyediakan pasaran aset tersebut.

OptionFair Mobile App

OptionFair menyampaikan aplikasi perdagangan percuma, serasi untuk kedua-dua android (versi 4.0 ke atas) dan peranti iOS (Kini dioptimumkan untuk iPhone 5). Aplikasi ini telah menerima maklum balas positif setakat ini dan menyampaikan alat yang hebat untuk para pedagang yang ingin tetap up to date pada perdagangan mereka pada peranti mudah alih.

Susun atur perdagangan jelas dan mesra pengguna – butang perdagangan diletakkan dengan bijak, dan penanda jumlah ‘digulir’ membolehkan peniaga memasuki jumlah perdagangan dengan sapu. Pelbagai jenis pilihan boleh didapati di aplikasinya, seperti pelbagai jenis aset. Grafik harga aset juga berfungsi dengan baik dalam susun atur mudah alih.

Pembayaran

OptionFair biasanya menawarkan pulangan maksimum sebanyak 81% pada opsyen. Kadar ini boleh berubah bergantung pada aset dan masa tamat tempoh. Pilihan berbayar yang lebih tinggi boleh didapati, contohnya Di atas / bawah pilihan binari boleh membayar sekitar 200% hingga 300% sekiranya harga aset bergerak dengan cukup. Pembayaran di OptionFair umumnya lebih baik berbanding broker saingan.

Pilihan pengeluaran dan deposit

Akaun OptionFair boleh dibuka tanpa memerlukan deposit – tetapi deposit minima sebanyak £ 250 mesti dibayar sebelum sebarang perdagangan boleh diletakkan.

OptionFair menawarkan pelbagai pilihan deposit. Sesetengah mempunyai had deposit tertentu, jadi perlu menyemak butiran terlebih dahulu;

  • Kad kredit – deposit minimum £ 250
  • Pemindahan wayar – deposit minimum £ 500
  • Western Union & MoneyGram  – deposit minimum £ 1000
  • eWallets – Skrill dan Neteller mempunyai deposit minimum £ 250. Jenama eWallet lain juga diambil di OptionFair, termasuk iDeal dan WebMoney, serta beberapa jenama khusus wilayah.

Deposit maksima terhad kepada £ 30,000 setiap hari, dan £ 150,000 setiap bulan.

Pengeluaran boleh dibuat pada bila-bila masa – dan tidak ada jumlah pengeluaran minimum. Satu pengeluaran setiap bulan (setiap 31 hari) adalah percuma, namun ada bayaran £ 30 untuk pengeluaran berikutnya pada bulan yang sama. Pemindahan wayar juga mungkin dikenakan caj akibat kos perbankan.

Pengeluaran biasanya diproses dalam masa 5 hari oleh OptionFair. Bank mungkin memerlukan masa pemprosesan selanjutnya. Ini bukan pemulihan pengeluaran paling cepat dalam sektor ini, dan sesuatu OptionFair boleh berfungsi. Pengeluaran masih dalam status ‘tertunda’ boleh dibatalkan – dana segera dikembalikan ke akaun dagangan. Peniaga boleh memastikan pengeluaran tidak ditangguhkan lebih lama daripada perlu dengan memastikan langkah pengesahan telah selesai.

Ciri-ciri lain

OptionFair menawarkan kepada pelanggannya ciri dan faedah tambahan berikut:

  • Kelab pedagang Elite – Nikmati rebat tunai pada perdagangan sehingga 1.5%, serta faedah keahlian lain termasuk Elie Traders Club Card.
  • Isyarat Adil – Menerima makluman pada dagangan yang paling menguntungkan.
  • Jenis akaun Standard, Perak, Emas, Platinum dan VIP  – Menawarkan tahap keuntungan yang berbeza, termasuk yuran yang dikurangkan, peningkatan pembayaran sehingga 5% dan akses yang lebih besar untuk sumber pendidikan. Kemasukan ke setiap jenis akaun hanya memerlukan deposit permulaan yang lebih besar – tiada yuran.
  • Bahan pendidikan yang meluas
  • Kejohanan – Memenangi hadiah bulanan bulanan hanya melalui perdagangan. Hadiah mingguan yang berjumlah lebih dari $ 100,000 dianugerahkan setiap bulan.